søndag 25. september 2011

Interiørmesse, fotoshoot og tapetsering.

Utrolig hvor mye man kan få gjort når man er tidlig oppe med småbarn:)

Frokost, pussing av vegg, ny sparkel, dusje og klar for interiørmesse kl 11... Det er å være effektiv!!  
Selv om det er min mann som pusser og sparkler, er jeg jo tilstede så det teller vel... 

MYE fint på messen i dag også. Marimor fikk sevlfølgelig med seg noen småting:)

Meg og prinsessa har vert i hagen i dag og tatt bilder med det nye objektet mitt. Vist vi kan kalle det hage:) Dere kan jo se hva som befinner seg er i "plenen" vår.



Kjempegøy å ta bilder nå når jeg tørr å stille litt på kameraet:)  

Ungene sovnet tidlig i kveld. 
Så da min kjære begynte på skolearbeid tok jeg frem tapetlimen og fikk tapetsert mellom kjøkkenbenken og overskapene. Tror resultatet ble bra, men må la det tørke til i morgen. 
Så får vi se om det kommer noen bilder da:) 

Ha en fortsatt fin søndagskveld!

Mari





3 kommentarer:

  1. Ble det noen Rice produkter på deg og? Jeg fikk såvidt gått en kjapp runde i hele lokalet, men rakk å få med meg litt fra mitt rom :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Nina:)
    Anne Klarise, Ja det blei noen kopper, fat og bestikk. Var deilig å gå uten ungene, da fikk jeg sett litt mer:)

    SvarSlett