fredag 21. oktober 2011

Give Away

Det er helt fantastisk så mange som har vert innom bloggen min siden jeg startet.
Og så mange koselig tilbakemeldinger jeg har fått, både på bloggen og privat:)
Det er dere som gjør at det er gøy å blogge videre!!!!
Hva er vel vitsen vist ingen leser det jeg skriver?? :)

Berthas Oldebarn hadde lagt ut bilder av disse på facebook i går 
og da var jeg kjapt inne å fikk tak i noen nydelige lyslyker til en av dere!!

Dette er mine fine lykter:)

Det er to små lykter, overraskelsen er hvilket mønster det er på de:)



Loddene for å vinne er:

1 lodd for kommentar på dette innlegget.
1 lodd for å bli en av mine koselige følger på bloggen 
1 lodd for å like Marimor på Facebook
2 lodd for å legge link GiveAway ut på bloggen/facebooken din

 ( dere som er følger eller facebook venn må bare kommentere hvor mange lodd dere skal ha:)

Igjen TUSEN TAKK for at akkurat du stakk innom meg!!

Tekningen er 6 november:)

94 kommentarer:

  1. Hei så får vi se om eg fekk dette t Marimor...)

    SvarSlett
  2. Veldig søte. Jeg blir gjerne med i trekningen. Er oppe i 3 lodd nå:) VB

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Så flinke dere er:) VB vet jeg hvem er:)
    Men dere må skrive hvem dere er og hvor mange lodd dere tar:)

    LYKKE TIL!!!

    SvarSlett
  4. 5 lodd på meg!
    Disse er nemlig på ønskelisten min ;)
    NYDELIGE rett og slett...
    GOD HELG til deg og lykke til videre med den fine bloggen din :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Heisann:)
    Kjempe fine lykter, eg tar fem lodd! Om eg ikkje vinn må du gjerne kjøpe nokre nye til meg å sende i oppkrav:)
    Klem

    SvarSlett
  6. E ikkje so dreven på å kommentere.. Forsøk to : du er kreativ og flink mari! Titter innom bloggen og synst det er moro å følge prosjekta dine:) fem lodd til meg:) god helg til deg frå austlandet. Klem Turi

    SvarSlett
  7. Hei Mari kjempe koselig å følge bloggene din :) får mye god inspirasjon :) 5 lodd på meg, god helg. klem Hilde M.

    SvarSlett
  8. Hei Mari. Da er jeg oppe i 5 lodd:) Vigdis.

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne delta på trekningen med 1 lodd!
    Ønsker deg en god helg :)
    Klem

    SvarSlett
  10. Hei da har jeg 4 lodd :-). Kjempe gøy blogg!

    SvarSlett
  11. Glemte navnet mitt, 4 lodd. Hilsen Elin

    SvarSlett
  12. Heisann , da tar jeg 5 lodd og ønsker deg en god helg :)

    mvh trudeanett@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Så flink du er. Kjempekoslig blogg!!! Her kommer jeg gjerne tilbake.
    5 lodd til meg. Mibsen

    SvarSlett
  14. Heisann :) Sjekker tilogmed bloggen din fra Amsterdam! You go Mari, du er så flink :) Det blir 5 (jippi!!!) lodd på meg :)
    God helg :)
    Klem

    SvarSlett
  15. De var utrolig søte :-D
    Jeg er med på 2 lodd (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  16. Så flotte lykter! Jeg blir gjerne med, tar 3 lodd og krysser fingre og tær!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  17. Hei!

    Koselig blogg!

    Vil gjerne være med:) Tar 5 lodd.

    Ninni

    SvarSlett
  18. Trur det blei 3-5 på meg? Hilsen Charlotte

    SvarSlett
  19. Hei.

    Nydelig:):)
    Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  20. Nydelige lykter :))
    Eg prøver lukka med 3 lodd.

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  21. Nydelige lykter!!!
    Jeg er med på 2 lodd!!!
    Håper på litt vinnerlykke ;-))))

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  22. Flotte lyslykter..
    Jeg er med på full pakke - har linket din give away til min fb side - 5 lodd - satser på å trekke lykkeloddet..
    Blir moro å følge en med samme navn..
    Klem Mari JOhanne

    SvarSlett
  23. Hei. Flott blogg du har:) Jeg vil gjerne ha 5 lodd til en supersøt give away.
    Ha en flott søndag.
    Elizabeth.

    SvarSlett
  24. Lekre lykter. Jeg tar gjerne 4 lodd (følger på FB, link på bloggen og kommentar).

    SvarSlett
  25. Hei.
    Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd.
    Kjempefine lykter.
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  26. 3 lodd til meg da! kommentar og link fra bloggen. Krysser fingerene, utrolig søte lykter. Hilsen Nina

    SvarSlett
  27. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Disse lyktene har jeg ønsket meg sååå lenge! Tenk om jeg for en gangs skyld kunne ha litt premielykke. De er vakre!

    Jeg prøver med tre lodd. Bloggen din er fin. Jeg er glad for at jeg ramlet innom deg.

    SvarSlett
  29. Hei Marimor :)
    Jeg vil gjerne være med
    på din giveaway og tar
    5 lodd her hos deg....
    Nydelige lykter du skal
    gi bort ღ ha en fin, fin
    kveld vider. Klem fra
    Mettemor :)

    SvarSlett
  30. Jeg er med!! :-)
    3 lodd (kommentar+følger+facebook)

    :-))

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Jeg er gjerne med og prøver lykken med 5 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/giveaway-hos-marimor.html

    Gleder meg til å følge deg videre ♥

    Klem

    PS: Bli gjerne med hos meg også

    SvarSlett
  32. Prøver lykken hos deg jeg med 2 håpefulle lodd!!! Ha en fin tirsdag!! Klem Ruth

    SvarSlett
  33. De lyktene er nydelige så jeg tar gjerne tre lodd av deg da jeg følger via blogger og FB.

    Det var da en søt Tingeling jeg så over her.

    Har du forresten meldt deg på i min giveaway?

    Ønsker deg en flott uke!

    Klemmer

    SvarSlett
  34. Hei du!

    Ramlet plutselig over den søte bloggen din...
    Heldig er jeg da, siden du hadde give away.. De lyktene har jeg såå lyst på og har stått på ønskelisten min veldig lenge.. De er jo nydelige på disse høstkvelder! :)

    Jeg blir selvfølgelig med på full pott, 5 lodd!! :)

    Håper jeg trekker vinnerloddet, *krysserfingreogtær*

    Mange klemmer fra Ida
    -Interiør drops

    SvarSlett
  35. Prøver meg med 2 lodd - kommentar og følger.

    Klem Birgit

    SvarSlett
  36. Tar 1 lykkelodd og krysser fingrene her jeg sitter:-)

    SvarSlett
  37. Flott blogg:) Gleder meg til å følge deg videre:) Prøver lykken med 4 lodd jeg :)
    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  38. Hei så flotte lykter:)
    Jeg tar gjerne 3 lidd og håper på vinnerlykke:)

    Klem

    SvarSlett
  39. Hei, jeg vil veldig gjerne være med i din give away!

    Hanne Kjersti
    (hanne.kjersti.lokken@dt.no)

    SvarSlett
  40. 3 lodd (kommentar, liker og følger)

    Kjempefine lykter :-)

    SvarSlett
  41. Nydelige lykter! Jeg er med og tar 5 lodd, følger deg på bloglovin, liker, kommentar og link på bloggen.
    Ha en finfin dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  42. Utrolig flotte lykter som jeg mer enn gjerne skulle vært eier av, så derfor prøver jeg ut min vinnerlykke her inne hos deg :)

    Kommentaren leser du nå, Liker på fb, følger og link på min bligg.
    Så da blir det 5 lodd på meg

    Klem Heidi

    SvarSlett
  43. For noen nydelige lykter <3
    Dette vil jeg så absolutt være med på.

    Tar 5 lodd jeg også.

    Klem Hege-mamma til 3

    Jeg har også en give away gående på bloggen min,med trekning 1.November ;o)

    SvarSlett
  44. Så fine lykter! Et lodd til meg. :)

    SvarSlett
  45. Superflotte lykter - jeg prøver lykken med ett lodd:))

    SvarSlett
  46. Helt nydelige lykter!
    Tar 3 lodd, jeg....

    SvarSlett
  47. For noen nydelig lykter! Jeg vil veldig gjerne være med og tar 5 lodd! :)
    Første gang jeg er innom her, men kommer garantert tilbake!

    klem fra June

    SvarSlett
  48. Herlige lykter og FLOTT blogg!!
    Jeg blir gjerne med og trekker 4 lodd;)

    Ha en finfin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  49. Flott premie, trekker 2lodd:),
    Klem Hilde

    SvarSlett
  50. Nydelige lykter! Hadde passet fint hjemme hos meg. Vet hvor jeg skal ha den allerede ;) Tar to lodd og håper på det beste!

    SvarSlett
  51. Koselige lykter :) 5 lodd på meg da :)
    Klem Vibeche

    SvarSlett
  52. Hei!
    Høst betyr lys og lykter. Trenger noe ekstra til å finne stemningen når regnværet pisker mot ruta...

    Tar 1 lodd.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  53. To lodd på meg! Nydelige lykter.

    SvarSlett
  54. Hei, så flott premie da! Og så koselig blogg :) Jeg tar 3 lykkelodd!!

    SvarSlett
  55. Flott Blogg.

    1 lodd er herved tatt :)
    Ha en fortsatt fin helg :)

    Hanne K
    hblk_@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Heia!

    Nydelig og inspirerende blogg!

    Jeg tar 1 lodd og håper jeg blir den lyklige vinneren!

    Goooood helg! ;)

    SvarSlett
  57. To lodd til meg, er imponert over flotte lykter!!

    SvarSlett
  58. Så fine lykter! Eg prøver lukka med tre lodd (kommentar, følger, like på fb)

    SvarSlett
  59. Kjempeskjønne de lyktene, Mari. Tre lodd til meg da ;)
    Klem fra Anette Erichsen

    SvarSlett
  60. du er sååå flink!!5 lodd Marimor=))Klem fra Anki

    SvarSlett
  61. De var kjempesøte! Jeg prøver meg med et lykkelodd:)

    SvarSlett
  62. Flotte lykter. Prøver lykken med tre lodd:-)

    SvarSlett
  63. Knallsøte - 4 lodd på meg!! Gleder meg til å følge deg videre!! PS. jeg har også en gi-bort...
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  64. så fine!! 1lodd på meg;) turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  65. 3 lodd til meg takk...(følg.komm og like)
    Nydelige lyslykter..
    Klem Charlotte
    (Bli gjerne med på min g.a også..)

    SvarSlett
  66. Så utrolig skjønne! <3 1 lodd :)

    SvarSlett
  67. Utrolig søde lygter... Tror jeg er lidt forelsket i dem ;) Jeg tager 5 lodder :)

    SvarSlett
  68. Så nydelige lykter:) Jeg er med.. Tar 3 lodd, 1 for kommentar, 1 for å like facebook & 1 for å følge:)

    SvarSlett
  69. jøye meg var de fine!eg e med!

    SvarSlett
  70. Nydelige lykter du har å gi bort;)
    4 lodd på meg.
    Linker, følger og kommenterer:)

    Ha en flott uke

    fra Ann-M.

    SvarSlett
  71. Så nydelige lykter:) Liker bloggen din veldig godt så hit må jeg tilbake:) Jeg prøver lykken med 4 lodd: Kommentar, følger og link.

    Ha en fin dag. Klem, Pernille

    SvarSlett
  72. Kjempefin premie, Berthas Oldebarn er en fin butikk! Jeg trekker 5 lodd! Lykke til videre med fin blogg :) Klem fra en bergenser på Østlandet ;)

    SvarSlett
  73. For en fin premie :0) Prøver lykken med 4 lodd jeg da :0)
    Klem Jane.

    SvarSlett
  74. Hei!!!

    Flott premie, jeg er med og trekker 1 lodd!!!!!

    Klem Sissi
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  75. Hei,
    Dette var en koselig blogg, så den følger jeg gjerne. 5 lodd på meg:-)

    Klem fra Veronica

    ps: giveaway inne hos meg også;-)

    SvarSlett
  76. Så nydelige lykter, jeg var akkurat inne hos Bolina og kikket på slike. Jeg vil gjerne være med og trekker 3 lodd (kommentar og link inne hos meg).

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  77. heihei :)
    Her vil jeg gjerne med på 1 lodd:)

    klem fra siv anita, siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  78. jeg vil veldig gjerne være med på denne:)
    to lodd til meg:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  79. Jeg vil gjerne være med på denne ! 2 lodd til meg for å like på facebook , og for å kommentere. Ha en fin kveld !

    SvarSlett
  80. Så utrolig flotte lykter! Jeg vil være med i trekningen! To lodd til meg, siden jeg er ny følger av bloggen din. :)

    SvarSlett
  81. Det ble 5 lodd til meg :-)
    Følger deg anonymt, men du kjenner meg igjen!
    Klem
    JP

    SvarSlett
  82. Hei!

    Dette er bare de fineste lyktene ever!! Har ønsket meg slike lenge, men jeg vet ikke hvor jeg kan få tak i dem.. Så da prøver jeg lykken hos deg med 1 lodd :o)

    Hilsen Kathrine (kathrinebyberg@hotmail.com)

    SvarSlett
  83. 3 lodd på meg :)

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  84. Er gerne med på 1 lod, tak;)
    Hilsen fra
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlett
  85. De var nydelige !!

    Jeg trekker fire lodd og satser på vinnerlykke !

    SvarSlett
  86. Hei.
    Rekker jeg dette da. 1 lodd. Super fine lykter.

    Hilsen Siri
    sirijl@gmail.com

    SvarSlett
  87. For noen vakre små lykter!
    Jeg blir med og trekker 2 lykkelodd :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  88. Å akkurat en sånn som jeg ønsker meg til jul!!
    Håper jeg er heldig å vinner:)To lodd til meg.
    Nydelig blogg du har!
    mvh Hildegunn
    hildegunn29(AT)hotmail.no

    SvarSlett
  89. Fine lykter og fin blogg. Tar tre lodd.

    SvarSlett
  90. Kjempefine, vil gjerne være med :) ( Har 3 lodd)

    bente.pru@hotmail.com

    SvarSlett
  91. 1 lodd for kommentar på dette innlegget.
    1 lodd for å like Marimor på Facebook
    2 lodd for å legge link GiveAway ut på bloggen

    tilsammen4 lodd på på meg.
    fin blogg.
    God helg
    Hilsen Eva Britt

    SvarSlett
  92. 3 lodd her:) *håper*
    fin blogg :)

    Hilsen Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett