lørdag 12. november 2011

10.000 treff må feires med GIVE AWAY

Nå når julen snart nærmer seg og jeg har hatt hele 10.000 treff synes jeg det må feires.
Jeg er helt overveldet over koselige kommentarer. Utrolig mange har lagt seg til som følgere.
 Telleren min tikker og går og jeg har på det meste hatt 600 treff på en dag:)
Jeg må si jeg av og til blir satt ut, og det skal litt til!


I anledningen 10.000 treff har jeg fått noen til å sponse noen gaver:)


Drømmehuset i Marken i Bergen har sponset meg med disse 3 nydelige nostalgisk julepynt fra Lene Bjerre.
Et par skøyter, en koselig and og en bjelle.
Jeg hadde et innlegg "shopping og champagne" fra Drømmehuset med masse fine bilder!
Kjempe koselig kveld, der julen var kommet for fullt. Jeg elsker julen så det passet veldig godt:)
Butikken har bare så utrolig mye fint, så den er verdt et besøk:) Lysene til Lene Bjerre er min store favoritt!

Jeg har også blitt sponset av Boligpluss:)


Her er jeg blitt sponset med 3 utgaver av bladet.
Jeg syns bladet er bra, fordi det er mange forskjellige stiler i det.
Bladet er for alle lommebøker, har fokus på billig kontra dyrt. og det liker vi.
Kan vi betale litt mindre kan vi kjøpe mer ;)



Boligpluss gir i disse dager ut en bok sammen med Rikke Bjurstrøm som heter Vakker Gjenbruk.
Denne boken skal en heldig vinner få.
Jeg har boken selv og den er kjempebra! Mange gode tips som er enkle å lage.
De fleste av tingene lage du på godt under en time.
Kan love dere at det kommer noe som er laget fra denne boken på bloggen om ikke lenge.
Boken er i salg i dagligvarebutikker bl.a coop , koster 198 kr.


















Disse stjernene kjøpte jeg på boligmessen som var i Bergen i høst. De er fra Riviera Maison.
En av mine koselige lesere får 3 slike stjerner i posten:)

Loddene får du tatt slik:
1 lodd for å kommentere på dette innlegget.
1 lodd for å legge deg til som følger på bloggen.
1 lodd for liker Marimor på facebook
1 lodd for link/del på bloggen eller facebooken din
1 lodd for liker Drømmehuset på facebook.

Totalt kan man få 5 lodd:)

Dere må skrive på kommentarfeltet under hvor mange lodd dere tar!
(alle kan være med, bare skriv mailadressen under så jeg får tak i deg) 

Trekningen av disse 4 gavene er 4 desember!


LYKKE TIL!!!

111 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye! Jeg blir veldig inspirert av bloggen din og premiene var flotte. Jeg tar 4 lodd og krysser fingre OG tær :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  2. 4 lodd takk. Tvi tvi
    Klem linh

    SvarSlett
  3. Kjempefine premier!! 5 lodd til meg:) Klem Vigdis.

    SvarSlett
  4. Ops det ble vist fem og Emailen min er linh.larsen@gmail.com. Elsker bloggen din og føler at selv om vi ikke snakkes så mye sammen så holder vi liksom kontakten gjennom din blogg;) he he

    SvarSlett
  5. Jeg tar tre lodd :o) Fantastiske premier! Elsker julepynten fra Lene Bjerre!

    SvarSlett
  6. Heisann :)
    Har sikkert brukt opp flaksen min ;), men med sånne fine premier så er jeg med igjen med 3 lodd :)

    Klem Trude
    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Fantastisk Mari m så mange treff allerede. Er kjempe fan av den og nå har jeg delt den m alle mine venner:) klem Lise

    SvarSlett
  8. GRatulerer med masse besøk :)

    Trekker full pott jeg..(Linker imorgen for nå MÅ jeg komme meg i senga..)
    Har selv 2 giveawayer gående så du må gjerne delta der også :)

    Ha en fortsatt fin helg.
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  9. Hei Marimor :)
    Jeg vil gjerne bli med på
    din flotte giveaway :)
    Gratulerer så mye med
    besøkstallet, veldig gøy :)

    Kommentar, følger, liker
    siden fin på FB, link på
    bloggen min i sidefeltet
    = det skulle bli 4 lodd

    Klem fra Mette :)

    SvarSlett
  10. Flott blogg som jeg kommer til å lese jevnt.
    Mona :)

    SvarSlett
  11. Jeg er med;)
    4 lodd :D Ikke alt jeg får til her vett du :D
    Men du derimot får det til !! Flinke Mari, med fine blogg. Klem Linda

    SvarSlett
  12. Hei! så koselig at jeg oppdaget denne søte bloggen! Gratulerer så mye med flott tall! jeg vil gjerne være med å feire, og tar likegodt
    5 lodd, jeg;o)

    Gleder meg til å følge deg videre på veien;o)

    Håper du får en herlig og avslappende søndag:o)
    Heleneklem

    SvarSlett
  13. Hei og gratulerer med en sånn interesse for bloggen din :)
    Jeg ble kjent med den via mi kjære venninne Anne Klarise, nå er jeg innom nesten daglig!
    Har tatt 4 lodd, tvitvi ;)

    SvarSlett
  14. Så flotte premier! De juledekorasjonene fra Lene Bjerre står høyt på ønskelisten! 2 lodd til meg :-)

    SvarSlett
  15. Koselig blogg med mange gode tips. Jeg tar 5 lodd! Tusen takk!

    Mailadressene min er anne.merete@hotmail.no

    SvarSlett
  16. Flotte premier! To lodd til meg :)

    SvarSlett
  17. Henter mye inspirasjon fra denne bloggen :) så ikke noe rart besøkstallene stiger til topps :) Jeg prøver lykken med 3 lodd (følger+kommentar+link)

    SvarSlett
  18. Vil være med :) Kjempe fine premier.
    Jeg tar to lodd. (følger,kommentar)
    Vet ikke om følger teller, da jeg allerede har lagt meg til.
    Klem

    SvarSlett
  19. Gratulerer :)veldig koselig å følge bloggen din. 5 lodd til meg. klem Hilde M

    SvarSlett
  20. Gratulerer med mange besøk!!
    Jeg er med og trekker 5 lodd!:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  21. Oj, gratulere med 10 000!!!
    Det blir faktisk 5 lodd på meg denne gangen :)

    Klem :)

    SvarSlett
  22. Gratulerer! For noen lekre premier! Mye jeg kunne tenkt meg her.

    Jeg tar gjerne 4 lodd(dvs alt utenom link)

    SvarSlett
  23. Jeg er med, ett lodd på meg!!!

    SvarSlett
  24. Klart jeg er med, 2 lodd :)
    Ha ein fortsatt fin søndag kveld!
    Henriette

    SvarSlett
  25. Wow, for noen supre premier. Jeg tar gjerne fire lodd. :-)

    SvarSlett
  26. Heisann Mari:)
    Du er super flink! Eg har tre lodd..trur eg i alle fall:)
    Klem Beate

    SvarSlett
  27. Heisann:)
    Eg har to lodd til eg:)

    SvarSlett
  28. Hei!!

    Gratulerer:)
    Flott blogg, jeg vil gjerne være med og trekker 1 lodd..

    Klem Sissi
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  29. Hei :-)

    ♥☼♥ Tusen takk for titten i den koselige bloggen din. Vil gjerne være med i trekningen og takker ja til 5 stk lodd. Ønsker deg en flott uke!! ♥☼♥

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  30. Hei! Så fine premier. Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen og tar 1 lodd.
    Hilsen tone.vaarum@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Kjempefine premier:)

    tar 3 lodd(kommentar+ liker begge på fB)

    Marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Gratulerer med så mange treff! Jeg deltar gjerne i trekningen med 3 lodd. Ha en kjempefin uke. Vennlig hilsen Pia. :)

    SvarSlett
  33. Hei Mari! Titter innom denne koselige og inspirerende bloggen jevnt & trutt :-)

    Blir 3 lodd på meg; kommentar + "tilhenger" på Facebook :-)

    Hilsen
    Cecilie

    SvarSlett
  34. Gratulerer med flotte tall! Ikke særlig rart spør du meg; Du har en flott, koselig og inspirerende blogg.

    Jeg tar tre lodd.

    Hilsen Katrine

    SvarSlett
  35. Vil gjerne være med! Tar 4 lodd. Ninni

    SvarSlett
  36. Kjempefin blogg og nydelige premier :)
    Tar 1 lodd og håper lykken står meg bi.
    Hilsen Rita
    ritanett@online.no

    SvarSlett
  37. Såå fine premier! Juletrepynten hadde passet så godt på juletreet jeg skal ha på rommet :-D

    Tar 3 lodd og krysser fingrene!(Like Marimor på facebook og like Drømmehuset på facebook + kommentar)

    theakristine.mail@gmail.com

    SvarSlett
  38. Jeg vil veldig gjerne delta, og trekker 5 lodd! :-)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  39. Flotte premier :-D
    Jeg er med på 2 lodd (kommentar+link blogg)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  40. 1 lodd på meg!:)
    bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Jeg er gjerne med og tar 5 lykkelodd. Delt på facebook og følger fra før og liker på Facebook, og håper på vinnerlykke siden du trekker på bursdagen min! ♥

    Ha en nydelig uke!

    Klem

    SvarSlett
  42. 2 lodd :-)

    Ønsket er gammelt og ennå så ekte,
    en fredelig jul vi ønsker med dette.
    Sender deg en juleklem
    og håper den finner frem

    SvarSlett
  43. Jeg trekker fem lodd jeg- når vi først nærmer seg jul :)

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  44. Da tar jeg med meg fem lodd jeg!
    Ole-Martin
    olemartinjensen(ætt)live.no

    SvarSlett
  45. 5 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  46. Jeg er med :D deltar med 4 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  47. 1 stk lodd

    johnny_l_j@hotmail.com

    SvarSlett
  48. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► gratulerer med så fine besøkstall =)
    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger; både av bloggene, og på facebook
    ------> har delt link samt tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

    --------> 5 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti(trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  49. Hei! Så flotte premier! Jeg har spesielt sansen for juletrepynten - helt nydelige! Trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min, og tipser i samme slengen om min egen gi-bort med trekning senere i dag. :)

    SvarSlett
  50. heisann, så fin blogg du har :) Første gang jeg er innom her, men kommer nok igjen :)
    Trekker 5 lodd og håper på lykken var nemlig fine premier ;)
    ha ei fin uke, mvh Tone

    SvarSlett
  51. 2 lodd på meg!
    Jaana
    jaana.sinda(ætt)live.no

    SvarSlett
  52. Prøver lykken med 3 lodd jeg. Kjempe flotte premier :0)

    Klem Jane

    SvarSlett
  53. 5 lodd på meg hurra :)
    Du er bare så flink Mari, så kreativ:)!!!
    klem

    SvarSlett
  54. Gratulerer med mange besøk på bloggen - velfortjent! :)

    Her finner jeg masse inspiriasjon, fine ord og bilder :)

    Jeg blir gjerne med på giveaway, og da tar jeg hele 5 lodd :)

    Klem

    SvarSlett
  55. Heisann så masse flotte premier da! Jeg blir gjerne med ;) trekker 2 lodd jeg da. kommentar og link fra bloggen min :) Ha en fin kveld ;) Hilsen Nina

    SvarSlett
  56. Gratulerer!
    Jeg vil gjerne være med, to lodd på meg :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  57. Så spennende, jeg blir lett med!
    Full pakke og 5 lodd til meg, linken er delt på facebook.
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  58. For noen flotte gaver! Og ja, Drømmehuset er virkelig en..drøm ;-)
    Tar 2 lodd for kommentar og liker Drømmehuset på Fjesboka :-)
    Mvh Helene uten blogg (helenerosvoll@hotmail.com)

    SvarSlett
  59. Tar 1 lite lodd jeg:D Hvem vet, kanskje jeg er heldig:D finfine premier iallefall:D

    SvarSlett
  60. Gratulerer så mye!!! utrolig stort kan jeg tenke meg ;) 3 lodd til meg! hååper det er vinnerlodd for denne premien var kjempefin!! boligpluss er et utrolig bra blad!! Hilsen sandra (sandra_h1@hotmail.com)

    SvarSlett
  61. Grattis med 10000 treff!! Jeg deltar gjerne i feringen, prøver lykken med 2 lodd(kommentar + linker fra bloggen min). Flotte premier!! Ha en fin dag:)
    Randi:)

    SvarSlett
  62. Hei! For en koselig blogg jeg fant her c",) Følger deg videre, kommetar og linker på min blogg!

    Klem Anna

    SvarSlett
  63. Kjempefin blogg!!!
    Jeg tar 4 lodd, jeg:-)
    ingvild.ingvild@gmail.com

    SvarSlett
  64. Herlig blogg og herlig konkurranse!
    Jeg liker både "marimor" og "Drømmehuset" på facebook så da blir det 3 lodd på meg! :) :)
    Krysser fingrene :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  65. Flott blogg du har..
    Selvfølgelig er dette en konkurranse jeg vil delta i ( følger deg på FB, her, kommentar og link til blogg) Satser på stor vinnerlykke med 4 lodd.
    Ha ei flott helg.
    Mari Johanne

    SvarSlett
  66. Är gärna med och tävlar med 5 lotter. Er blogg var jätte fin :)) Jag har satt mig som följare- anette carlsson (ett blått glas) Gillat er på face book och delat tävlingen till min face book och gillat Drommehuset på deras face book.

    nettan.klar@gmail.com
    anette carlsson

    SvarSlett
  67. Fin blogg! Akkurat oppdaget den etter et tips:)

    1 lodd til meg.

    Anne
    anne_n83@hotmail.com

    SvarSlett
  68. Gratulerer med mange besøk!

    Flotte gaver! Prøver lykken med 1 lodd.

    Ha ei fin førjulstid!

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  69. Jeg vil også være med! :) To lodd til meg - jeg er fast leser av bloggen din! :)

    SvarSlett
  70. Supre gaver!
    Jeg prøver lykken med 5 lodd:-)

    klem

    SvarSlett
  71. God kveld!

    FinFIN blogg du har! ;)

    Jeg tar et lodd og håper vinnerlykken slår min vei.... ;)

    Gooooooooood uke! ;)

    Kjersti ;)

    kjerstihaukland@msn.com

    SvarSlett
  72. Heisan,jeg prøver meg med 3 lodd jeg:)
    Krysser fingre og tær for at det er vinnerloddene:)

    Mvh Merethe(famledaal@hotmail.com)

    SvarSlett
  73. Hei,

    Fin blogg du har (første besøk)!

    Jeg deltar med full pott, jeg, og håper på det beste :D

    Lykke til alle sammen!

    Klem xoxo

    SvarSlett
  74. Hei;)
    Jeg blir med og trekker 3 lykkelodd;)
    Fine premier ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  75. Hei!

    For nokre kjekke premiar!
    Eg trekker fire lodd: Kommentar, følger og liker begge sidene på facebook :)

    Me har utfordring på gang på vår blogg: vis oss din adventstake :) Hiv deg gjerne med !

    Ønsker deg ein super dag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  76. Ønsket er gammelt og ennå så ekte,
    en fredelig jul vi ønsker med dette.
    Sender deg en juleklem
    og håper den finner frem.


    2 lodd :)

    SvarSlett
  77. Jeg blir gjerne med å prøver lykken med 2 lodd! :)
    Ha en fortsatt fin onsdag!

    SvarSlett
  78. herlig! :) 4 lodd på meg :)

    klem Lina

    SvarSlett
  79. Heisann,
    jeg er nettopp blitt medlem selv av NIB, og så tilfeldigvis din blogg blant alle de fine interiørbloggene der. Gratulerer så mye med 10 000 treff på bloggen! Jeg vil gjerne være med i trekningen og se om jeg har lykken. Da har jeg 3 sjanser.


    Med vennlig hilsen
    TT (http://mommyknowsbest-tt.blogspot.com)

    SvarSlett
  80. Hei Mari! Tenkte eg skulle sjå på turbileter, og ser at du har give away! Eg tar eit lodd, også eit nabobonuslodd:)

    SvarSlett
  81. Da er jeg og med.4 lodd på meg da. Tror det stemmer. Har delt på Facebook, håper det ble riktig he he klem Anita

    SvarSlett
  82. Jeg tar med meg 3 lodd og krysser fingre og tær ;-)

    SvarSlett
  83. Ble vel 6 lodd på meg pga eposten også da...;-)
    JP

    SvarSlett
  84. Gratulerer med flotte lesertall og masse lykke til videre. (Kom gjerne med tips til meg på hvordan jeg kan få opp antall følgere!)
    Jeg prøver lykken med hele 5 lodd!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  85. Kjempefin blogg - mamma er stolt over sin kreative datter - 1 lodd til meg. Klem

    SvarSlett
  86. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  87. Innom og tar et lodd jeg ;)

    Ha en fin lørdagskveld. Hilsen Kine.

    kine_j81@hotmail.com

    SvarSlett
  88. Fine premier og vil så gjerne vinne så tar et lodd jeg:)
    Ha en fin førjulstid!
    Klem

    SvarSlett
  89. Hei
    Fantastiske premier, og jeg blir meget svak når jeg ser ting fra Lene Bjerre, love :-)
    Prøvde å linke bildet ditt til min blogg, men det ble gikk ikke, så inntil videre blir det
    4 lodd på meg.
    Ha en fin 1 advent.
    Klemz fra Mette

    SvarSlett
  90. Oj, oj for noen fine premier! Jeg trekker 3 lodd for kommentar, følger og linker c",)

    Klem Anna

    SvarSlett
  91. For en flott give away! Tar 5 lodd jeg :)

    Mvh Sara

    SvarSlett
  92. Tar 2 advents-lodd!
    Nydelige premier!

    SvarSlett
  93. Gratulerer! Nydelige premier, jeg tar gjerne et lodd!
    - Helle (winterbarn@gmail.com)

    SvarSlett
  94. Flotte gaver Marimor :-)
    I'm in!
    3 lodd på meg (kommentar,følger, liker på FB)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  95. Hei !
    Eg blir med og trekker 3 lodd :)
    Krysser fingrane for at eg har vinnarlukke :)

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  96. Heisann!
    Jeg slår til med hele 4 lodd!
    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  97. hei blir gjerne med og tar 3 lodd:)ønsker deg en kjempefin adventstid.hilsen haugan67_@msn.com

    SvarSlett
  98. Fine premier!
    Jeg blir med, tar 1 lodd :)

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  99. Kjempe fin blogg Mari :-)
    Eg tek 4 lodd :-)

    SvarSlett
  100. Jeg Blir gjerne med. 1 lodd til meg! :)

    Mvh
    Joana Kelly
    pjoanakelly@gmail.com

    SvarSlett
  101. Gratulerer! Jeg prøver meg gjerne og trekker forhåpentligvis vinerloddet (tar 1 lodd).
    Klem fra Silje

    SvarSlett
  102. Så flotte premier! Jeg er gjerne med og prøver lykken med 2 lodd:)

    SvarSlett
  103. hei fin konkuranse jeg tar gjerne 1 lodd

    SvarSlett
  104. Hei!
    Jeg deltar gjerne med to lodd!

    Hilsen Elisabeth
    (elisabeth.wiik@me.com)

    SvarSlett
  105. Gratulerer! Jeg prøver lykken med 2 lodd.

    SvarSlett
  106. Flott blogg.
    1. Lodd for kommentar på dette innlegg
    2. Lodd for å linket på egen blogg

    SvarSlett