mandag 13. februar 2012

Sukkersøt vimpel og hjerter

Symaskinen min og jeg er ikke blitt helt bestevenner enda:) 
Så da er det enklere å bestille det man vil ha hos
 en som virkelig er bestevenner med maskinen sin!
Se så nydelig, de fine fargene og nydelig laget:)




Sjekk ut flere flotte ting hos 

Tusen takk for nydelige ting!!!
Dere skal få se mer fra disse tingene 
når de er kommet på plass der de skal være...

Ta gjerne en tur innom denne bloggen og
Riviera Maison
Bildet mitt kom videre i konkurransen!!!!
JIPPI!!!!

7 kommentarer:

  1. Herlige farger!
    :)

    Skal forresten gå inn å titte!
    :)

    STOR KLEM

    SvarSlett
  2. Flotte farger :) Grabbis med å komme videre :)

    Ønsker deg en fortsatt fin fin kveld
    klem klem

    SvarSlett
  3. åååhh.. for noen hærlige farger ;)
    Vimpler er sååå søtt jo ;)
    Godt å høre at vi er flere som ikkje er bestevenner med symaskinen da ;)

    SvarSlett
  4. Herlige farger! Har hatt planer om å prøve å sy vimpel.. Meeeen.. Det blir med tanken. ;)
    Symaskina bruker å være litt kranglete her også.. Og da gidder man ikke alltid å sette seg ned med den.. ;)

    Klemmmmm <3

    SvarSlett
  5. Hei frøken :) Så flotte vimpler!
    Jeg var på snopetur i byen i dag, kom hjem og er så fornøyd med handelen! Søstrene Grene hadde så kule taper, ikke helt washi-tape, men søte små taperuller med barnemotiver og liknende på.. tenkte på deg når jeg kjøpte de :)

    Håper vi får tid å treffes snart!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så herlige hjerter og vakker vimpel!

    Takk for søt kommentar inne hos meg :)

    Fineste fredagskvelden til deg,
    her det hjemmealene kos med Nala!
    klemklem

    SvarSlett
  7. Hei, kjempefine! Og gratulerer med å få bildet videre i konkurransen! Goood helg!

    klem,

    SvarSlett