torsdag 1. desember 2011

Adventskalender

Det ble helt stile da Lillemor kom ned på kjøkkenet i dag.
Stigen jeg kjøpte på Åhlens var blitt forvandlet til en julekalender!
Gøy å se gleden når ho skjønte at det var hennes og at ho skulle få klippe av gavene selv:)
Kjøpte gavepapiret på Disneybutikken i London.
Jeg er veldig glad i disney så bare MÅTTE ha det papiret.


Det er ikke lett med disse små gavene..
Ikke skal det være for mye, ikke bare snop og heller ikke noe man ikke kan bruke.
Så i år er det masse klemmer, strikk, litt sjokolade og små ting som Lillemor trenger. 

Min kjære har også fått julekalender fra London:)


Meg og min kjære bruker å lage en kalender sammen, men i år har vi bestilt en på nettet.
Jeg har ikke fått den enda, men gleder meg til å vise dere:)

Ha en fantastisk 1 desember:) 

Jeg har tatt nye bilder av kalenderen.
Kom noen solstråler gjennom skyene og da var jeg kjapt fremme med kameraet!

 Stormen "Berit" herjer, trodde vi skulle blåse bort på vei til barnehagen i dag.
Så nå skal jeg og Lille Klompen kose oss inne med litt julemusikk og juleforberedelser:)

9 kommentarer:

  1. For et herlig julepapir :) Skjønner godt at du måtte ha det med deg hjem :)
    Kalenderen din var utrolig gøy og så herlig pyntet.
    Har selv lagt å hørt på denne forbaska vinden som ikke vil ta slutt. Stakkars disse små som må ut til skoler og barnehager, men regner med de er for det meste innendørs...

    Ha en fin 1. desember inne med Lille Klompen

    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Det føles like mørkt her som hjemme i nord om dagene, hjelper på hjemlengselen eneste.. men bloggelys blir det lite av! Tenk hvordan det skal gå når jeg skal være 2 uker i Alta snart? Kommer til å bli bloggdeprimert..:)

    Morsom kalender til lillemor :) Her henger det noen pakker på en snor over kjøkkenvinduet, prinsen skjønte liksom ikke at de var til han.. Kan jeg åpne? Kan jeg det? Hihi, små gleder ;)

    Kos deg videre med Berit!

    Klem!

    SvarSlett
  3. Utrolig kult å bruke stigen til dette. Det har jeg ikke tenkt på. God ide til neste år =) Nyt 1. desember

    SvarSlett
  4. Fantastisk kalender!! Stilig å bruke stigen!
    Skjønner godt at lillemor ble målløs:-)
    Kult gavepapir!

    Klem

    SvarSlett
  5. Kjempefin kalender og så utrolig fint å bruke stigen, denne varianten har eg ikkje sett før :)

    Fin blås-bort-dag til dere :)

    SvarSlett
  6. Utrolig stilig kalender, artig med nye varianter :) Hilde m

    SvarSlett
  7. kjempe fin kalender. skikkelig barndomsminner i julepapiret! ønsker dere en fin desember!

    SvarSlett
  8. Kan godt forstå at lillemor ble stille når hun så kalenderen - du er en kreativ og herlig mamma for dine barn. klem fra din mamma

    SvarSlett
  9. For en kreativ og herlig "stige-kalender", Mari!! Kjempe-flott:))

    Ha en super helg!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett