lørdag 1. oktober 2011

30 års party

Da er feiringen av Marimor overstått. Jeg hadde en utrolig koselig kveld og kjenner det i dag:) 
Masse gode venner samlet hjemme hos oss, var veldig kjekt! 

Jeg serverte kyllingsuppe og oppskriften har jeg fått av Anne. 
 (jeg trodde det var en gryte, men det var vist en suppe)

Annes kyllingsuppe
Til 3 personer
2 Kyllingfile
1 Eple
1 Løk
2 ss Smør
1 ss Karry
2 bokser hermetiske tomater/ noen med chilli
1 dl vann
3 dl fløte
2 grønnsaksbuljonger
1 ts sukker
salt og pepper








 Festen var inspirert av det glade 90 tall og det var mange bra kostymer.
 Runde briller, skulderputer og høye lugger er bare noen få detaljer. 
Selv hadde jeg fått lånt meg disse skoene, må si det var litt annerledes å gå med de nå enn da jeg hadde slike sko siste på meg! 

                  Monica med blå skinnbukse, fantastisk bra:)


 

Gavebordet var fantastisk selv om det hadde drysset en god del gaver på selve dagen.

























Før gullungen kom hjem igjen, fikk jeg slappet av litt på sofaen og lest blad.


Nå er vi snart klar for neste selskap.

Dåpskaken er kommet i hus, båndene er sydd på dåpskjolen og klærene er strøket og klar. 

Nå håper jeg på en god natt søvn og at det flotte været holder seg til i morgen:) 

Mari


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar