fredag 7. oktober 2011

Uferdige Mariusbodyer

Høststormen herjer utenfor, Prinsessen er reise på hytten med farmor og farfar og lille klumpen sover:)
Da kan jeg blogge litt og se over mine uferdige prosjekt.


Det er rart at når jeg er gravid kommer strikkelysten sånn over meg...
 Men denne gangen klarte jeg ikke å gjøre alle prosjektene ferdig før han kom... 
Strikket Mariusgenser til prinsessen og 2 bodyer til Lille Klompen. 
Bodyene har jeg ikke satt sammen, så det tror jeg jeg må gjøre i helgen.
 Det er så kaldt og surt ute, så han hadde trengt en hjemmestikket body. 
Vet ikke helt om den minste er for liten (0-3 mnd), men da lage jeg en giveaway, 
det er vel noen andre som kanskje kunne trenge en sånn........?


Kos deg i høstværet!

Klem Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar