lørdag 22. oktober 2011

Gressenke:)

Da sover mine søte små, min mann er i London og jeg har inntatt sofaen:)

                 Den er ikke tom den andre skålen.... sjokolade:)  



Jeg kunne ikke motstå de koselige lyktene :) Nydelige som dere ser:) 

En liten tur på Bohus resulterte i denne fine kurven.
Jeg har ryddet vekke hyllen på badet som var full av rot.
Nå er alt kommet opp i skuffene og kurven oppbevarer bleier, toalettpapir og hånduker:)

Så nå ble det ganske koselig der inne!! 

Tusen takk for all responsen på gårsdagens innlegg:)
Dere er utrolig flinke og det er utrolig gøy at så mange nye har lagt seg til på bloggen/facebook:)

3 kommentarer:

  1. Ser ut som du koser deg "alene", med tente lys og nye ting ;)
    Elsker telys holderene og er på jakt etter like, men ikke kommet over de enda...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Koselige bilder.
    Nydelige lys!

    Kos deg masse.
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  3. Flotte lyslykter - det gir så fin effekt med hullet dekor så lyset slipper gjennom.
    Kjekt med noe nytt til huset.

    SvarSlett