tirsdag 3. januar 2012

Desember var slik...

Desember er en travel, men utrolig koselig måned!
Det har skjedd så mye denne måneden at jeg ikke skjønner at jeg har hatt tid til alt:)

Her kommer det en oppsummering:




Baking av pepperkaker, julemenn og damer, konfekt og brente mandler.
Pepperkakehus blir planlagt...
Trekning av give away
Mann og konekalenderen var koselig
Julekortbilder ble tatt den ene dagen vi hadde snø:)
Kundekveld hos ET ROM
Juletrefest i barnehagen
En gren er hengt i taket den helgen vi hadde besøk av foreldrene mine
Pepperkakehuset tar form...
Julelunsj med nabodamene
Jeg har fått ny jobb
Pepperkakehuset ble kastet og Marimor laget en liten by:)

Og endelig kom julehelgen!!!!
Gløgg, juletrepynting, slappe dager og MYE god mat:)

Med dette vil jeg ønske alle 
GODT NYTT ÅR:)
Og håpe dette året bringer mye godt med seg.

2011 har vert et utrolig bra år:)
Tusen takk for alle hilsener både på bloggen og av alle jeg treffer!
Det er veldig kjekt å få tilbakemeldinger fra dere!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar