fredag 27. januar 2012

Do-trening:)

Lillemor har de siste uken hatt do trening.
Klistermerker hver gang ho går på do:)
Og som dere ser, har ho fått noen premier underveis.
Den store premien er å reise på Vannkanten og bade:)
Det er bare 4 klistermerker igjen.


Jeg er veldig stolt over Lillemor.
Ho har hatt ca 10 uhell, går uten bleie hele dagen 
og nå har ho sovet tre netter uten bleie eller uhell:)
STOLT MAMMA!!!!

I dag har jeg min siste permisjonsdag.
Lillemor nektet å gå i barnehagen så nå skal vi kose oss hjemme alle 3:) 

GOD FREDAG!!!
og VELKOMMEN ALLE NYE FØLGERE!!

4 kommentarer:

  1. Bra jobba Nora! (og mammaen og pappaen) Det er godt når de begynner å gå på do. Eg er lei av bleier - så Savannah må slutte i sommar. Eg velger å tru at det må gå bra..:)

    SvarSlett
  2. Så flink hun er!!
    Tenk så stolt hun er over
    å ha klart dette og klistemerkeordning
    er en fin måte for barnet å se hvor flink hun
    er samtidig som hun får fine premier! :)

    Her skal vi begynne litt til sommeren...
    Men, hun har ikke vært så veldig klar for det heller.
    2 år bare så her stresser vi ikke :)

    Ha en fin fredag!

    Stor klem

    SvarSlett
  3. Tenker det er stas for Lillemor med disse klistremerkene :)
    Å så flink hun har vært da !!
    Du har all grunn til å være stolt mamma :)
    Snart bærer det avsted på Vannkanten med en storfornøyd Lillemor :))

    Riktig fin fredag
    Klem Heidi

    SvarSlett
  4. Så flink du er:) Du har all grunn til å være en stolt mamma:)
    Vannkanten er jo kjempe gøy:)

    Ha en herlig fredag:)

    KLem

    SvarSlett