torsdag 5. januar 2012

Hva skal jeg ha på veggen?


Jeg har så lyst å gjøre noe med ene veggen på kjøkkenet.
Som dere ser er bildene allerede på vei ned:)
Hadde helt til i går tenkt å ha en tallerkenhylle fra Home&Cottage der.
 Men etter å ventet på den i 4 måneder, hadde jeg ikke lyst på den likevel... 
Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.... 
Skal jeg kjøpe en annen hylle?

TallerkenhylleKjøkkenreol

Hyllle 1 er fra IB Laursen og hylle 2 fra Nordal.
To kjempe fine hyller :)

Eller skal jeg male veggen, tapet på veggen, eller noe annet.....


Skal jeg ta magnetmaling og tavlemaling på deler av veggen og kjøpe en hylle....
Er veldig usikker.....

Er det noen der ute som har noen ideer???? Veggen er 3 meter lang....
Flere bilder fra kjøkkenet er HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar