onsdag 2. november 2011

Kjøkkenets detaljer

Forkjølelsesviruset er her fortsatt, men tror vi er på rett vei nå.
Lille Klompen har sovet litt bedre i natt.
Solen skinner så håper vi kan få tatt en liten tur ut i dag:)

Det er så mørkt nå om dagene at det er vanskelig å få tatt bra bilder inne,
 men i dag bød sjansen seg.

Er blitt utrolig glad i hjerteblomstrene mine:) 
Hadde de i brudebuketten min og etter det er jeg blitt forelsket.



Tidligere i høst tapetserte jeg mellom benken og overskapene mine. 
Her er tapeten


Oppbevaring av kakepynten min:) 

Nå går jeg å venter på de nye hyllene mine, som skal komme i midten av november.
Gleder meg til å få de på plass på kjøkkenet:)



Ha en fantastisk dag:) 

1 kommentar:

  1. For en lekker brødboks - herlig altså :)

    Så flott at dere er på riktig vei og med sol også så føler man seg iallefall i bedre humør - her er det vått og tåkete, stusselig! Håper dere fikk dere en luftetur :)

    Ønsker dere fortsatt god bedring
    og en god dag
    klem klem

    SvarSlett