torsdag 10. november 2011

Shopping og Champagne

Jeg og 4 jobbvenninner var i går på kundekveld hos Drømmehuset i Bergen.
Der ble vi møt med champagne, sjokolade og masse bra tilbud.
Perfekt for jenter med interiør som interesse:) 

Julen var kommet for fult:) 







En shoppingglad gjeng:)




Da vi var ferdig på Drømmehuset var fortsatt sentrene i byen åpne. 
Så da benyttet vi anledningen, uten barn, å snope litt i andre butikker og.
Søstrene Grenes og Riviera Maison fikk besøk av oss i går.

Kvelden fortsatte på Fridays med litt mat og god drikke:)


En fantastisk kveld!!!!!!

8 kommentarer:

  1. Takk igjen for en fantastisk kveld i går Mari! hadde det veldig kjekt med gjengen :)

    Du har tatt noen flott bilder!

    Klem Klarise

    SvarSlett
  2. For en herlig kveld:) kjempekos var det. Nydelige bilder!!:) Vigdis.

    SvarSlett
  3. Så kjekt!! Synes jeg så flere kjente på gruppebildet...
    Så ikke ut som dere gikk tomhendte derifra:-)

    SvarSlett
  4. Dette så ut som kjempe flott kveld :)

    Så utrolig mange fine ting - med sånne bilder så kjenner jeg at jeg begynner å glede meg til å pynte til jul :)

    Ønsker deg en fin fin dag videre
    klem klem

    SvarSlett
  5. Så kjekt å lese bloggen din.Så flink du er, masse fine bilder! Og kjekt å se gamle kollegaer:)
    Kristine:)

    SvarSlett
  6. Sikkert koselig! Så ut som Drømmehuset svarer til navnet =)

    SvarSlett
  7. Heisann!

    Kom innom deg via annen blogg, glad for det;-) Lest og kost meg her inne nå jeg, og egentlig skulle jeg jo vaske gulvene, hihi. Fine bilder du tar!

    Så ut som en flott kveld på handletur med venninner!

    Ønsker deg en god helg, legger meg til som følger så titter jeg innom snart igjen!

    SvarSlett
  8. Så fina bilder :))

    anette carlsson

    SvarSlett