mandag 14. november 2011

Soverommet vårt, før og etter

Velkommen inn på soverommet vårt:)

Slik så soverommet vårt ut for 2 år siden....


Marimor i full jobb for å få soverommet ferdig før Lillemor kommer.


I dag ser det slik ut:



Lerkekvistene jeg plukket her om dagen er flyttet inn på soverommet. 





Utsikten er ikke noe å si på den.... 
Drømmen er en terrasse her, så vi kan sitte å nyte utsikten:) 

Gratulerer til Lille Klompen som er 6 mnd i dag!
Han har faktisk fått sin 4 tann i dag. Tiden går så altfor fort!

Ha ei fantastisk uke:)

6 kommentarer:

  1. For en forandring!
    Så flink du har vært...
    Elsker lerkegreina på veggen :)
    Ønsker deg og dine en fin uke.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Så lekkert soverom! Er det et rom her i huset jeg liksom ikke får til, så er det soverommet. Kan jo kanskje ha noe med den enorme mengden klær som stadig vekk pryder gulvet...

    SvarSlett
  3. Så flink du er som har fått til dette!!!! Nydelig forandring;-) Ønsker deg en deilig uke!

    SvarSlett
  4. Fant en fin blogg da! Takk for tilbakemelding. Koselig soverom dere har laget. Likte tapeten og kvisten.

    SvarSlett
  5. Så flott soverom! Tenker det var litt av en jobb. Men verdt det da. Jeg angrer på at jeg ikke tok flere bilder før jeg flyttet inn her i leiligheten.. Det har blitt gjort en del forandringer for å si det sånn;)

    Hurra for Klompen! ;)

    SvarSlett
  6. Kjempefint soverom:) Hvor har du kjøpt nattbordet?

    SvarSlett