onsdag 23. november 2011

Er jeg klar....



Denne koselige oppsatsen fikk jeg av en kollega her om dagen. 
Minner meg om jul når sviblene kommer i hus.


Alle adventstingene er hentet ned fra loftet.  
Min kjære har fått i oppgave å henge opp utelysene i helgen.
Stjernene mine får jeg se om kommer opp i kveld eller om jeg må sette han på den saken og... 
For det er faktisk 1 søndag i advent på søndag, og hvor er jeg da....
Jo i LONDON!!!!!!!!

Jeg har vert mye ute å reist de siste årene, men det er nesten 10 år siden jeg var på en skikkelig jentetur:) 
Så dette gleder jeg meg til!!!
Reiser nok med litt dårlig samvittighet, men slik er det å være mor:)


Julegaveliste er skrevet, listen over ting jeg skal shoppe utenom er laget. 
Liste over hva jeg skal ha med og gjøre før jeg reiser er krysset ut
Jeg elsker lister:)

Kofferten er nesten ferdig pakket, barneklær lagt frem og pakket klart til barnevakten.
For her må det organiseres....
 Og de som kjenner meg godt vet at Marimor må ha kontroll, selv om ho er på husmorferie:) 


Nå sitter jeg her å gleder meg til mine venninner fra Florø kommer.
De skal overnatte hos oss, også reiser vi i morgen tidlig.

Ja, jeg er klar :)
'

6 kommentarer:

  1. God tur Mari:) Klem Vigdis.

    SvarSlett
  2. Flotte svibler!!
    Ja her gjelder det å ha orden i planene - masse å organisere for deg!!!
    Lykke til og god tur!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  3. God tur, Mari! Så får me ta ein date når du kjem heim :) Luv Lene

    SvarSlett
  4. God tur Mari, kos dere masse !!! Klem Linda

    SvarSlett
  5. God tur da vennen! Dette unner vi deg! :)

    Klem Klarise

    SvarSlett
  6. God tur, Marimor - klem fra mamma og pappa

    SvarSlett