lørdag 12. november 2011

Små ærend og tur på Fløyen

Det er alt for sjelden vi reiser til byen alle sammen.
Så siden jeg hadde et lite ærend i dag, brukte vi dagen sammen i byen.


En liten førjulsgave til meg selv, signert av Manuela, med bloggen passionforbaking!
Nydelig bok, dette skal selv jeg få til;) Veldig godt forklart hvordan du gjør det.
Masse bilder og inspirasjon!

Farmor og Farfar kom til byen for å reise på Fløyen sammen med ossn.




En kjempekoselig dag:)

Når vi 10.000 treff i dag mon tro?

2 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en koselig dag :-)
    Heldige du som har fått
    deg Manuelas bok!!!


    Riktig fin lørdag til deg!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Dette så ut som en kjempe koselig dag :) Hvis denne boken har litt sånne 123 oppskrifter så er den midt i blinken for meg - den skal jeg sjekke ut :)

    Håper lørdagen har vært flott
    klem klem

    ps 9990 ;)

    SvarSlett