søndag 6. november 2011

VINNEREN ER......

Ja nå tenker jeg dere er spent:) 

Det har vert utrolig kjekt å ha Give Away.

Velkommen til alle mine nye følgere, hele 59 stykker har lagt seg til:) 
68 som liker facebook siden min!!!!
Dette er over alle forventninger!!

Tusen takk for utrolig koselige kommentarer:)
Det var hele 68 kommentarer på Give Awayen og totalt 256 lodd.

Jeg og Lillemor har kost oss med trekning mens Lille Klompen sov formiddagsluren sin.

Vi har laget 256 hjerter med hver sitt nummer på.
Dere har fått nummer fra 1 til 256.
Så har Lillemor trukket ut den heldige vinneren.

Skal ikke holde dere på pinebenken lenger...

Vinneren er:
Trude

Du må sende meg adressen din på mail så kommer pakken i posten:)
maripe_81@msn.com

Det er ikke lenge til neste sjanse:)
Jeg har snart 10 000 treff på bloggen og det må jo feires!!

TUSEN TAKK til alle dere!!!


4 kommentarer:

  1. Gratulere til heldig vinner..
    Ha ei flott uke..
    Klem

    SvarSlett
  2. Grattis til vinneren av den flotte premien! Kjekt at du ville være med på min Give Away :) Ha en super søndagskveld! Klem

    SvarSlett
  3. So morsomt med give away:) gratulerar til vinnaren! Du har ein fin blogg :) klem frå Turi

    SvarSlett
  4. Jippi, jeg vant en give away for første gang, og så en så fin en :)
    Tusen hjertelig takk :)
    Klem

    SvarSlett