mandag 21. november 2011

Min adventsdekorasjon:)

Jeg holder på å lage i stand til advent.
Jeg kommer ikke hjem før sent søndag etter Londonturen.
Så mann og barn må tenne det første lyset uten meg tilstede.
Da er det bra jeg har kjøpt lys med versene på:)












Ble ikke mye lilla på dekorasjonen, men skal lage en med lillalys også:)
Jeg synes lysene var utrolig koselige.
Den skal stå på stuebordet, så da er det flott at den er fin på begge sider:)

Dette er mitt bidrag til utfordringen på Annas Rom, NIBSnikkerbuo.
Bli med du og:)

SJEKK KREMMERHUSET SITT BLOGGINNLEGG I DAG:)
GØY!!!!

13 kommentarer:

  1. Så utrolig fine lys!! Hvor har du kjøpt de hen? :)

    Klem June

    SvarSlett
  2. Lysene er kjøpt på Soria Moria på Vestkanten i Bergen. Glemte å sjekke hvem som har produsert de før jeg kastet innpakningen.
    Du kan sikkert ringe å høre med Soria Moria, 55931050!
    LYKKE TIL!

    Mari:)

    SvarSlett
  3. Så fine - må nok finne fram min adventstake jeg også!! God tur til London!!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  4. Så flink du er !! God tur !!

    SvarSlett
  5. Så utrolig koselige!

    Ha en fin,fin tur til London. Heldig,du!

    Klem fra Desirée

    SvarSlett
  6. Nydelige lys...å så fint at det ikke var en bakside på de liksom siden de skal stå bå bord :))
    God tur til London, kanskje du kommer hjem med enda noen spennende lys :))

    Klem Heidi

    SvarSlett
  7. Nydelige lys, likte veldig godt at det stod vers på.
    Nydelig blogg du har jeg legger meg til som følger her hos deg.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  8. så utrolig nydelige lys ♥ fint at adventen varer såpass lenge at man får nyte de

    SvarSlett
  9. For dere som bor på Sørlandet, kan dere få tak i lysene i Søgne hos Annas Rom. Ho kan sende de også, men ho tror portoen er rundt 100 kr og lysene koster 399 for alle 4 hos Annas Rom:) Bloggen hennes er http://anniche.blogspot.com/ evt sjekk på facebooksiden hennes:) Der kan dere også stemme på lysene mine!

    SvarSlett
  10. Disse lysene var kjempeflotte:D Blir nok kos å tenne dem ja:)

    SvarSlett
  11. Kjøpte slike på 3.16 på Åsane senter. Kjempefine!

    SvarSlett
  12. fantastisk vakre lys! :) genialt med verset på - to fluger i ein smekk, liksom ;)

    klem Lina

    SvarSlett
  13. Flotte adventslys
    Så moro m Indonesia tur

    SvarSlett