mandag 28. november 2011

Adventstid

Da er jeg hjemme igjen etter en utrolig gøy Londontur.
Jeg kan nok ikke kalle det ferie å være i London, tror det heller var trimtur:)
Vi har nærmest jogget mellom butikkene, og nå er alle julegavene i boks!
Og vi er ikke kommet til desember enda, det er deilig.
Dette skal gjentas til neste år:)





Da jeg kom hjem hadde mine kjære pyntet så fint hjemme:)
Julestjernene var kommet opp og adventstaken kommet i vinduet.

Utelysene må vi se om vi kan få opp i dag... 
Det har jo ikke vært vær til å være ute i helgen har jeg skjønt...




Gleder meg masse til tiden fremover!
Bare kose oss med forberedelsene til jul, uten en tanke på alle julegavene som skal kjøpes inne!!!!

Husk neste søndag er trekningen av GIVEAWAYen min!!!

1 kommentar:

  1. Høres ut som du har hatt en fin, og vanlig storby"ferie":) Juleshopping i London har jeg å lyst til en gang! Men når jeg ser på bildene av de flotte pyntede butikkene, er jeg usikker på om jeg klarer å få handlet ferdig julegaver, eller om det blir flest gaver til meg selv :P

    SvarSlett