onsdag 16. november 2011

Tapet i skråtak

Etter at jeg la ut bilder av soverommet fikk jeg spørsmål om tapeten.

 Det er tapetsert helt fra gulvet og opp hele skråtaket.
Det gikk en del tapet til spille pga lange lengder og at mønsteret skulle stemme.
Det er jeg og min svigerinne som har tapetsert.
Ho har hjelp meg med mye av tapetseringen i huset.
Godt å få hjelp av noen som kan tapetsere og er nøye:)




Jeg har i dag hatt koselig besøk av to av jobbvenninnene mine:) 
Kjekt å være flere hjemme i permisjon.

Stakkar Lille Klompen fikk vaksine i går.
Så han er ikke helt i form i dag, håper på en bedre natt til natten som kommer....

Ha en fin kveld:)

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du la ut nye bilder.Det ble kjempefint.Da er det bare å velge tapet og det er ikke enkelt når det fins så mange lekre.Hilsen Tine

    SvarSlett
  2. Så lekker tapet.
    Stilig med tapensert tak da.....

    Riktig god bedring til minstemann.
    Ikke noe greit når de reagerer på vaksinene.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  3. Nydelig tapet. Og så fint rom! Harmoniske farger :)
    Jeg er selv ute i permisjon. Koser meg hver dag med lillemann (6 mnd),for jeg vet hvor fort tiden går. Plutselig er de store!

    God bedring til Lille Klompen, håper det er bedre i dag :)

    SvarSlett