onsdag 30. november 2011

Slik var november





Jeg ser at det er mange der ute som oppsummerer måneden som er gått..
Lurt:) 
Da får man sett igjennom bildene en gang til,
og minnes tilbake til alle de gøye tingene man gjorde denne måneden.

For meg og bloggen min har måneden vært fantastisk.
Flere og flere som kommer innom og jeg har fått mange koselige tilbakemeldinger.
Kremmerhuset og drømmehuset har brukt bildene mine på sidene sine!
Må innrømme at jeg blir litt stolt:) 
Jeg hadde ikke trodd det når jeg startet for noen få måneder siden. 

November oppsummert:
Bryllups foto 30 oktober.... 
Mye fotografering av gullene:)
Zaloflasken forsvant, deilig.
Shopping og champagne hos Drømmehuset
Gressenke 2 helger
Tur på Fløyen og plukking av lerkekvister 
Før og nå av soverommet og yttergangen
Advent forberedelser 
En give away er trukket og en pågår. 

Og ikke minst "husmorferie" i LONDON!!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar