tirsdag 8. november 2011

Stige, men ikke hjemmelaget..

Nå har jeg i flere uker sagt til min kjære at han må sage ned et tre til meg så jeg kan lage to stiger...
Han mener jeg heller kan gå å kjøpe en stige....
Da slipper han å hugge et tre.
" også må du barke det, passe på at det ikke er dyr i det og male det etterpå" sier han:)

Og han hadde sikkert rett i det!!

Men jeg måtte ha en... eller to stiger, så da kjøpte jeg de istedenfor. 
Så nå henger yndlings skjerfene mine der og teppene til Lille Klompen.



Den andre skal jeg ha på lille badet. 
Gleder meg til å få den på plass:)

9 kommentarer:

  1. Må man så må man hihi...
    Av og til er det greit å
    kjøpe et ferdig produkt :-)
    Kos deg med stigene dine :-))))

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Stilig Mari. Kjempekoselig å følge bloggen din. Klem fra tante Mary :)

    SvarSlett
  3. Det enkle er ofte det beste, sant?
    Eller i allefall det raskeste! Og jeg vet jo at du liker å få ting gjort :)
    Det ble kjempefint i gangen Mari, men vet ikke hva jeg liker best utav stigen eller stjerneskjerfet!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei Mari! Kor har du kjøpt stigene? Va kjempefine, kunne tenkt meg ein på badet og ein i gangen eg og :)klem!!

    SvarSlett
  5. Må ha det - bare må ha det hi hi hi Den kjenner jeg igjen :))

    Ønsker deg en fin fin tirsdag
    klem klem

    SvarSlett
  6. Tusen takk for kommentarene:)

    Lene: Jeg har kjøpt de på Åhlens, kostet bare 249 kr. Det liker vi:)

    Ha en fantastisk dag alle sammen!!!!

    SvarSlett
  7. Åh, datoen glemte jeg så klart å sjekke, fant bare en link som fristet på en annen blogg og hoppet på med en gang! Jaja, neste gang blir jeg med ;)

    Og smart bruk av stigen, jeg har en lik og den står bare tom på soverommet! Kanskje hente frem skjerfene mine og henge på :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  8. Veldig fint! Neste gang tar du motorsagen fatt og gjør det selv ;) Klem Lise

    SvarSlett
  9. Kjempefint og praktisk! :) Kan jeg spørre deg om noe teknisk? Har prøvd å finne ut hvordan jeg skal lage en "Like" knapp på Facebook siden for bloggen min og en knapp på bloggen som linker til Facebook, men ble rett og slett ikke klok på det, selv om jeg regner meg selv som rimelig oppegående på nett ;) (Har gjort alt på bloggen min selv hittil). Så da spør jeg heller noen som har skjønt det, dvs du? Ha en fortsatt super tirsdag :) Klem

    SvarSlett