fredag 9. desember 2011

Backup, hva er det?

Dataen min falt i gulvet her om dagen, typisk meg.
Inne på den ligger selvfølgelig alle bildene vi hadde tatt som skulle brukes til julekort...
Og ingen backup er tatt..... Heldigvis kunne de på elkjøp hjelpe, men bildene er fortsatt på elkjøp..

Så da var det bare å sette igang å ta nye bilder.
Og de ble kjempefine, den ene fine snødagen vi hadde:)





Ikke enkelt å få to små til å se på mamma:)
Ble litt utålmodige etterhvert, men fikk mange flotte bilder likevel!!


To skjønne blånisser:) 
Luene er hjemmestrikket av Mormor og kom i posten samme dagen som jeg tok bildene!
Jeg har tovet luene etter bildene er tatt... 

Så nå venter jeg bare på at julekortene skal komme i posten.

 

5 kommentarer:

  1. Åh Mari da, for noen nydelige bilder! Det nederste av lillemora er jo fantastisk! Jeg fikk og tatt bilder den dagen, men kortene kommer ikke før jeg har reist nordover, så i år blir de sendt fra nord istedet :)


    Stor klem til deg :)

    SvarSlett
  2. Så utolig skjønne:-)
    God helg!
    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  3. Bildene var kjempe flotte,
    spesielt de to øverste - så herlige barn du har :)

    Ønsker deg en god fredags kveld
    klem klem

    SvarSlett
  4. Fine bilder, av fine barn!

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  5. Åhh så herlige skjønnaser og fine bilder!!
    Ha en strålandes lørdag.
    (sendt deg mail)
    Klem

    SvarSlett