onsdag 14. desember 2011

Nye utfordringer:)

Slik står pepperkakehuset vårt, uten tak....
Og så halvferdig er vel hele huset akkurat nå!

Jeg har hatt så mange tanker i hodet de siste dagene og ikke helt klart og konsentrere meg om noe annet.
Fikk på lørdag brev om at jeg hadde fått stillingen jeg har søkt på.
Så da er det mange ting som skal tenkes igjennom...
Alle man er glad i på gamle jobben, alle nye utfordringer man får, kommer kabalen til å gå opp???
Hvordan skal vi gjøre det med Lille Klompen...
Mange spørsmål som skal løses før man kan si ja..

I går sendte jeg svar og jeg TAR jobben.
Så nå blir jeg avdelingssykepleier på sykehjem:)
Spennende!!!!

Sikkert ikke alle som vet det, men i dag jobber jeg innen akuttsykepleie.
Så dette vil bli en helt ny hverdag for meg...
Masse nye utfordringer, og det liker jeg:)

Så nå kan jeg begynne å tenke på julen igjen...


Ha en fantastisk dag alle sammen!!!


Lurer på om husene blir ferdig til jul....?


4 kommentarer:

  1. Masse lykke til i den nye jobben. Utrolig spennende.
    Å pepperkakehuset ble flott.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  2. Ja, jeg kommer til å savne deg !!! L

    SvarSlett
  3. Stilig pepperkakehus og gratulerer så masse med ny jobb! Hipp hurra!:) Det er jo ved utfordringer man utvikler seg:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Hei

    Gratulerer med ny jobb, så spennende:)

    Og pepperkakehuset ble fint:)

    Klem

    SvarSlett