fredag 2. desember 2011

Pepperkakebaking del 1

I dag kom den første lille snøen til Bergen by:)
Det er ikke så mye som har lagt seg, men kjente veldig på julestemningen.
Så med julemusikk og alle ingrediensen til pepperkaker i huset var det bare å sette igang:)



Hadde ikke malt ingefær på butikken, så da tok jeg i bruk Jamie Oliveren min:)


Nå er pepperkakedeigen kommet i kjølen. 
Så i morgen blir det bakedag her:)

Jeg har en ide om hvordan årets pepperkakehus skal bli.
Men trenger nok litt hjelp fra min kjære....
Jeg er ikke så god på å konstruere hus, men jeg er god på å lage ideer!


Vist du vil ha oppskriften med alle detaljer og fine bilder,
 kan du gå inn på Trines Matblogg 

Nydelige pepperkaker der:) 
Håper mine blir like flotte!



Bilde fra hagen i dag:)

HUSK DET ER TREKNING AV GIVE AWAY PÅ SØNDAG!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar