søndag 11. desember 2011

Julegren i taket


Min kjære er snill og gjør som jeg vil:)
I dag har jeg fått han til å henge denne i taket.
Han var nok ikke helt villig til å skru i taket, men til slutt fikk jeg viljen min:)







Mammaen og pappaen min har vært på besøk hos oss i helgen!
Kjempekoselig:)
Vi har vært på julefest i barnehagen, lekt med ungene og spist god mat:)
I dag har vi hatt deiligt pinnekjøtt til middag.
Nå er mormor reist hjem, men besten skal være noen ekstra dager!


Var ikke grenen i taket flott?

Ha en fin tredje søndag i advent:)

4 kommentarer:

  1. Grenen i taket var kjempeflott! Og det er så greit med menn som gjør som vi vil:)

    SvarSlett
  2. Så flott pynt! og digge serviset ditt... charlotte

    SvarSlett
  3. Det er trollhassel, er det ikke?
    Den var kjempefin!

    Jeg har min i et hjørne.. Er så fin
    og dekorere med :)

    Mange klemmer til deg
    :)

    SvarSlett
  4. Utrolig hvor langt man kan komme med litt kvinnelist ;) hehe! Nydelig fin den grenen din :)

    SvarSlett