mandag 19. desember 2011

Siste bakedag:)

Ja, dette er min siste bakedag før jul:)
Jeg har planlagt og bakt pepperkakehus i nesten hele desember føler jeg....
Det store prosjektet står fortsatt uten tak...
Men nå er det mellomstore huset pyntet av ivrige barnehender og blitt slik som barn ønsker seg:)


Og jeg har faktisk på gang en liten pepperkakeby:) 
For jeg har i dagen baket 3 mindre pepperkakehus som jeg skal pynte og sette sammen senere i dag!
Og de pepperkakehusene som ikke er klare i løp av kvelden, blir ikke laget:)


For i morgen og onsdag blir de store pyntedagene hos oss:)
Gleder meg til å få treet i hus og kjenne på julestemningen!!!


Lille Klompen er endelig sluttet å hoste, etter 6 uker med hoste....

Han fikk medisiner av legen og da ordnet alt seg:)
Nå sover han om natta og 2 timer om dagen:)

Det er fantastisk deilig!!!!!!
Da får man en opplagt mor:)


Er du ferdig med julebaksten??

3 kommentarer:

  1. Pepperkakehuset ser jo lekkert ut!
    Herlige barnehender som har pyntet...
    Liker! :)

    Huff, stakkar liten som ikke har vært i slaget.
    Godt at han fikk medisiner og at søvnen har
    kommet tilbake for deg og han. Det er viktig.

    Har ei lita jente her hjemme som våkner støtt.
    Hun hoster, har øyekatarr, snørrer, er surklete
    og klager på hodepine og ørevondt. Så vet ikke
    helt hva det er.. Til i legen i morgen med henne
    for å få noe mot øyekatarren! :)

    Fin mandagskveld til deg!
    :)

    Klem fra Ida

    SvarSlett
  2. Wow, så flink du er! Her er julekakene bakt ja. Og spist opp allerede av mor i huset og to små søtsugne barn :) Lyst å bake mer, men vet ikke om vi egentlig har godt av det ;) Pepperkakehus har jeg planer om å få laget, det er så koselig! Fortsatt fiin tirsdag og god bedring til lillegutt! Klem

    SvarSlett
  3. Heia
    Pepperkakehus er koselig å bake sammen med ungene. Det har ikke vi laget i år, men litt er det nå kommet i kakeboksene.
    Tusen takk for de 3 flotte tingen fra Lene Bjerre, ble nydelige på juletreet vårt.Og et skikkelig fint kort !!!
    Kommer nok til å lage et innlegg om det etterhvert.
    Ha en riktig GOD JUL
    Klem

    SvarSlett