mandag 26. desember 2011

Julehygge

Julen er en fantastisk koselig tid.
Tid som jeg bruker sammen med familien.

Julaften feiret vår lille familie hjemme.
Farmor og farfar kom på julelunsj til oss.
Jeg, Lillemor, kusinen hennes og Farmor gikk deretter i kirken.
Det gav meg en ekstra god stemning.

Lillemor var ikke helt i form julaften, 
men det kom seg på kveldingen.



Forventningsfulle barn:)
Alle fikk det vi ønsket oss og vel så det!!
Jeg skal vis noen av tingene når hverdagen er tilbake:)
Nå bare nyter vi tiden sammen!!!

Stormen har herjet i natt, 
men nå har det roet seg.
Jeg og Lille Klompen er tidlig oppe.
Koser meg med kaffe, stearinlys og lesing av blogger!

Ønsker alle dere der ute en fortsatt riktig GOD JUL

I dag skal vi feire 18 års dag!!
GRATULERER KUSINEN TIL LILLEMOR OG KLOMPEN:)

2 kommentarer:

  1. Koselige bilder.
    Jul er herlig altså!!!

    Fortsatt fin jul til deg.
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Så koselig! Julen er virkelig en fin tid:) her har det vært sykdom, men tross det har vi kost oss i nye huset :) fortsatt god jul til fine familien ! Klem Lise

    SvarSlett