søndag 4. desember 2011

Vinnerene....

av Give Awayen er trukket:)

Det var til sammen 112 som deltok.
Dette ble totalt 328 lodd

Velkommen alle nye følgere på bloggen min, utrolig flott at dere vil fortsette å titte innom meg:)
Tusen takk for alle koselige kommentarer!
Dere gjør dagen min fantastisk:)

Vinnerne må sende meg en mail med adressen sin:)
maripe_81@msn.com

Vinneren av disse er: FRU R
Gøy du vant disse siden du er svak for Lene Bjerre, slik som meg:)


Vinneren av 3 mnd med Bolig pluss er:
Helenes interiørblogg


 Vinneren av boken Vakker gjenbruk er:
Sommertid


Vinneren av 3 slike stjerner er: LISE


Trekningen ble utført av Lillemor:) 



GRATULERER ALLE 4  !!!!!

God Adventstid til alle:)

4 kommentarer:

  1. Heldiggriser! :) Gratulerer såå mye.. Ønsker dere alle en finfin uke!

    Beste hilsen Sara

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse til de heldige vinnerne!!

    Minner om min Giveaway:o)

    http://helenesblogadresseat.blogspot.com/2011/11/feiring-av-50000.html

    Heleneklem

    SvarSlett
  3. Så morsomt :) Jeg vant min første give-away.
    Gratulerer så mye til dere andre som vant også.
    Klem

    SvarSlett