fredag 23. desember 2011

Husbygging er ikke så enkelt....

Det er ikke bare, bare å bygge pepperkakehus...
I år som i fjor skulle jeg lage et eget pepperkakehus...
Og i år skulle det som alle kan se bli huset til......
Dere ser vel hvem sitt hus dette er???

Pippi sitt, det er jo selveste Villa Villekulla:)
Gjettet ikke dere det???
Det var ikke så enkelt som jeg hadde trodd å få sammen dette huset.Fil:Villa villekulla.jpg

Tenkte vi skulle sette sammen veggene først og så lage takene.
Men etter deler hadde blitt knust og vi hadde prøvd med støtte plater og "litervis" med melis, kunne man fortsatt ikke se hvem sitt hus dette kunne være.
Så sent en kveld denne uken havnet hele Villa Villekulla i bosse...

Da var det bare å sette i gang med et nytt prosjekt
LAGER EN LITEN BY:)
Man må ikke ta på seg for mye nå i denne juletiden:)
Ble flott til slutt!!!!








Her er fjorårets hus. 
Det er en kopi av vårt hus:)
Jeg var litt mer heldig med melisen i år, noen lærer man hvert år...
Neste år tror jeg at jeg satser på noe slikt:


Har du laget pepperkakehus?

1 kommentar:

  1. Det ble veldig fint til slutt :)

    Må julen bli fin og
    gi ro i sinnet.
    La alle problemer
    bli små og forsvinne.
    La dagene som
    kommer bli gode og fine.
    God jul til deg og dine :)

    SvarSlett