mandag 5. desember 2011

Mann og kone kalender

Siden tiden av og til renner litt fra meg, ble den en enkel kalender på meg og min kjære i år.
Jeg har bestilt den på nettet og kom i posten dagen etter jeg bestilte:)


Kjempekoselig med en liten sjokolade til kaffen om morningen og et oppdrag i løpet av dagen!






Kalenderen får du hos Husbands&wives , mye annet gøy der og:)
Det var her jeg fikk tipset til denne kalenderen, Anetteshus !!
Det finnes refill-pakke til kalenderen så har man ny til neste år:) 

Med en forkjølet jente hjemme går ikke pepperkakehus byggingen så fort som jeg hadde håpet.
Men jeg lover at dere skal få se huset så fort som det er ferdig:)


2 kommentarer:

  1. Denne var kjempe flott, skulle sett den litt før altså!!

    Ønsker deg en flott dag
    klem klem

    SvarSlett
  2. Kjempesøt kalender:) Så morsomt at det er små oppdrag i tillegg, herlig! Masse god bedring til jenta di!
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett