fredag 16. desember 2011

Min kurv er lastet med....

mye rart:)

Store og små lys har fått plass.



Og mye godt!!!
Hjemmelaget brente mandler, laget etter oppskriften til Eva-Linn med bloggen Min stil
Vi fikk med oss en pose av henne da vi var på julegrøt.
Og etter en nøtt var det bare å lage selv:)
For de er veldig god!!!


De første tårene på bryllupsdagen kom da jeg så denne kurven!
Ute på trappen stod den med champagne, ost og kjeks +++ mye annet spennende.
En kjempegod kollegavenninne hadde satt den der før ho drog på jobb:)
Fantastisk å ha slike menneske rundt seg:)

Husk at julen kommer uansett om man får gjort det man vil eller om noe gjenstår:)

2 kommentarer:

  1. Så koselig julekurv, der har du hele julestemningen i en kurv :-))
    Klem

    SvarSlett
  2. Den kurven der var jo fyllt med all verdens herligheter:D Skulle gjerne hatt en sånn kruv jeg også! Veldig fine å gi bort sånne også ja:)

    Jeg har ikke gjort halvparten av det jeg absolutt ''måtte'' få gjort:P ..akkurat som i fjor;) Meeeen..stresser ikke med det..julegavene er i boks, og julefreden senker seg:) Goood jul!

    SvarSlett